Creëer uw moderne werkplek – Managed Microsoft 365
Al uw Microsoft 365-behoeften: volledig gedekt
Onze experts ontwerpen en implementeren een oplossing voor uw unieke omgeving, alles ondersteund door een blauwdruk voor migratie en uitvoering die rekening houdt met uw bedrijfsdoelen en resultaten oplevert waarop u kunt vertrouwen.
Migreer uw bedrijf naadloos naar Microsoft 365
Strategisch gepland en on-premise uitgevoerd. Cloudmigratie van alle gebruikersgegevens en Exchange-mailboxen.
Bespaar op licentiebeheer
Als Cloud Solution Provider (CSP) kunnen we alle vereiste Microsoft365 licenties voor uw organisatie leveren op één geconsolideerde factuur.
Wij zorgen ervoor dat uw bedrijf 24/7 draait
Naast een voorspelbaar maandelijks kostenmodel, levert ons Expert Center-team de Microsoft 365-ondersteuning voor eindgebruikers.
De voordelen van Managed Microsoft365
- Focus op strategische initiatieven. Ons team verlaagt de voortdurende administratieve last van het beheren en bewaken van uw O365-omgeving, waardoor uw team zich kan concentreren op bedrijfsinitiatieven.
- Ticketing en documentatie. Elk incident, probleem, bekende fout en verzoek is gedocumenteerd in ons ticketsysteem voor zakelijke doeleinden voor een goede tracking en rapportage.
- Vertrouwen. Ons team zal de incidenten van uw gebruikers behandelen als een uitbreiding van uw afdeling, zodat uw IT-team geen ondersteuningsplicht heeft.
- Eén toegangspunt. Verzend tickets door te bellen, e-mailen, webportal of via geautomatiseerde systeemwaarschuwingen naar het expertcentrum van Square One Solutions. Wij zijn het enige aanspreekpunt voor alle IT-ondersteuning.
- Service Level Agreements – We zijn toegewijd en verantwoordelijk.
- Triage en escalatie. Prioriteit en impact begeleiden de triage van incidenten, problemen, verzoeken en bekende fouten naar escalatiepunten die het beste passen bij de voorkeuren van uw organisatie binnen SLA-richtlijnen.
- Betekenisvolle oplossingen. Effectief volgen van alle incidenten, inclusief ondersteuning voor het resetten van wachtwoorden, het eenvoudig oplossen van problemen met het apparaat en het beantwoorden van ‘how to’-vragen.
- Meetbare resultaten. Uw toegewijde Service Delivery Manager beoordeelt regelmatig SLA-statistieken en KPI-inzichten om de ROI van Managed Service Desk te verifiëren.
Ontdek hoe u uw bedrijf kunt moderniseren en operationele risico’s kunt verminderen.
BEGIN NU