Square One Solutions

  • Bel ons 020 5822933
  • Bent U klaar om te Moderniseren?
    • Maak kennis met de nieuwe Surface Go
    • Kies Je Perfecte Microsoft Surface
  • Home
  • Solutions
    • Verhoog de productiviteit
    • Moderniseer uw Infrastructuur
    • Moderniseer uw Werkplek
    • Moderne Devices
    • Beveilig uw IT
  • Diensten
    • Square One Care Advies & Strategie
    • Square One Care Integratie en Migratie Diensten
    • Square One Care Support & Managed Services
  • Actueel
    • Windows Autopilot | Workshop
  • Over Ons
    • Privacy Policy
  • Contact

Managed Microsoft 365

by jean / vrijdag, 01 juni 2018 / Published in Nieuws

Creëer uw moderne werkplek – Managed Microsoft 365

Al uw Microsoft 365-behoeften: volledig gedekt

Onze experts ontwerpen en implementeren een oplossing voor uw unieke omgeving, alles ondersteund door een blauwdruk voor migratie en uitvoering die rekening houdt met uw bedrijfsdoelen en resultaten oplevert waarop u kunt vertrouwen.

Migreer uw bedrijf naadloos naar Microsoft 365

Strategisch gepland en on-premise uitgevoerd. Cloudmigratie van alle gebruikersgegevens en Exchange-mailboxen.

Bespaar op licentiebeheer

Als Cloud Solution Provider (CSP) kunnen we alle vereiste Microsoft365 licenties voor uw organisatie leveren op één geconsolideerde factuur.

Wij zorgen ervoor dat uw bedrijf 24/7 draait

Naast een voorspelbaar maandelijks kostenmodel, levert ons Expert Center-team de Microsoft 365-ondersteuning voor eindgebruikers.

De voordelen van Managed Microsoft365

  • Focus op strategische initiatieven. Ons team verlaagt de voortdurende administratieve last van het beheren en bewaken van uw O365-omgeving, waardoor uw team zich kan concentreren op bedrijfsinitiatieven.
  • Ticketing en documentatie. Elk incident, probleem, bekende fout en verzoek is gedocumenteerd in ons ticketsysteem voor zakelijke doeleinden voor een goede tracking en rapportage.
  • Vertrouwen. Ons team zal de incidenten van uw gebruikers behandelen als een uitbreiding van uw afdeling, zodat uw IT-team geen ondersteuningsplicht heeft.
  • Eén toegangspunt. Verzend tickets door te bellen, e-mailen, webportal of via geautomatiseerde systeemwaarschuwingen naar het expertcentrum van Square One Solutions. Wij zijn het enige aanspreekpunt voor alle IT-ondersteuning.
  • Service Level Agreements – We zijn toegewijd en verantwoordelijk.
  • Triage en escalatie. Prioriteit en impact begeleiden de triage van incidenten, problemen, verzoeken en bekende fouten naar escalatiepunten die het beste passen bij de voorkeuren van uw organisatie binnen SLA-richtlijnen.
  • Betekenisvolle oplossingen. Effectief volgen van alle incidenten, inclusief ondersteuning voor het resetten van wachtwoorden, het eenvoudig oplossen van problemen met het apparaat en het beantwoorden van ‘how to’-vragen.
  • Meetbare resultaten. Uw toegewijde Service Delivery Manager beoordeelt regelmatig SLA-statistieken en KPI-inzichten om de ROI van Managed Service Desk te verifiëren.

Ontdek hoe u uw bedrijf kunt moderniseren en operationele risico’s kunt verminderen.

BEGIN NU

  • Tweet

About jean

What you can read next

Maak kennis met de nieuwe Surface Go
Dell Latitude 2-in-1 : Overal aan het werk
Square One Solutions verder onder de vleugel van Broad Horizon

Ontvang het laatste nieuws over digitale transformatie

Innoveer sneller, verlaag de operationele kosten en verbeter de gebruikservaring. Vandaag.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact Ons!

020 5822933
square1@true.nl

Lees meer…

  • Home
  • Solutions
  • Diensten
  • Actueel
  • Over Ons
  • Contact
  • GET SOCIAL

© 1993-2019. Square One Solutions bv. All Rights Reserved.

TOP
Square One Solutions maakt gebruik van cookies. Waaron? Klik hier voor meer informatie.akkoord lees meer
Privacy & Cookies Policy